środa, 1 lutego 2017

Trzi wnerwióne baby...

Trzi łozgzukane baby trefiyli sie rōłzczasu po tym kej jejich chopy zapisali sie do takigo modernego Bowlig Clubu.
– Tak dalszij niy moge być! – wrzescy jedna. – Łōne tam grajōm, słepiōm gorzŏła i piwsko! Mōj chop wczorej po trajningu niy bōł w gangu dōjńś ku pomiyszkaniu i zasnōł na sztrōłdeklu!
– Ja, ja, to sie musi skōńczyć, musi być szlus tego! – rzōńdzi drugŏ. – Mōj, tak prŏwdōm, doszoł do pomiyszkaniŏ nale mrōncŏł cosik pod fusiskym i na łostatku legnōł sie we badywannie.
– Ja, szlus! Rōłz na zawdy! – wrzescy trzeciŏ, nŏjbarzij wkurwiōnŏ baba. – Mōj prziszŏł sōm do chałpy, legnōł sie bali i do prykola. Po jakimsik łoka mrziku łocuciōł sie jednakowōż i napocznōł ci sie dō mie dobiyrać. Nŏjprzodzij wraziōł mi dwa palcyska do cipki, trzecie palcysko do rzici a za kwilka napocznōł wrzesceć choby go ze skōry łobdziyrali:
– Jōłzel! Dej mi inkszŏ kula, bo ta mi sie cosik kurwa... kiołzdo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl