sobota, 10 listopada 2018

Burdel...

Spomniało mi sie ło tych modernych prezyrwatywach, na kere my zawdy gŏdali kōndōny, bo łostatnio trefiōł żech Hajnusia łod Dudcynyj. Je ci łōn taki chudy, mizerowaty i cŏłkiym niywizgyrny karlus. Nale, nikej kŏżdy zdrowy chop, tyż mu sie babska zachciało, uwidziało. Siedli my sie przi piwie w tym ichnim „Pubie” (choby niy mogła to być dŏwnŏ karczma lebo szynk) i Hajnuś zacynŏ ryjda:
– Wiysz Ojgyn, poszołech zeszło sobota do burdelu. Jak to przi sobocie, festelnie łoszpluchtany, wykompany, wypachniony i pod bindrym, i gŏdŏm do tyj pufmuter coby mi narajōła jakosik modŏ, gryfnŏ i blank cicho dziołcha; niy ciyrpia rajculōw ani sekutnicōw. Łōna, ta pufmuter, ci tak ino na mie kukła i poswała ci mie do izby w keryj już blank fertik leżała (cŏłkym sago) takŏ jedna niymōwa. Trocha ci mi sie łōna dziwocno wydŏwała, ale co tam, biera sie wartko do roboty.
– Hajnuś, ty to tak gŏdŏsz jak by to bōła sznita ze fetym. – gŏdōm ci jŏ ku niymu. – Niy bōło cie gańba? Co ty terŏzki naszymu Farorzowi bydziesz rzōndziōł we tyj suchatelnicy na spowiydzi wielkanocnyj?
– Niy Ojgyn, takŏ ci łōna bōła cicho i tako jakosik niyruchawŏ. Cosik mi sie w niyj niy spodobało. I wiysz co? – gŏdŏ dalij Hajnuś, i aże ci go febrzisko tyrpie – pogłŏskŏłech, pohajŏłech ci jōm deczko i lekuśko żech ci jōm bajsnōł we gynik.
– Nō i....
– I tu ci mie ło mało pierōn niy szczelōł. Łōna ci ino gwizdła, pierdła i wartko bez łokno wypyrtła, wyfukła.
– Hajnuś czyś ty łogup, co ty mi za pierdoły wciskŏsz? Bez łokno ci łōna pitła, tak ganc ajnfach bez te łokno wyskoczōła?
– Ja Ojgyn. Dziepiyro wtynczŏs żech ci sie kapnōł, iże bōła to takŏ gumipupa, taki luftbalōng dlŏ chopōw, co ci je terŏzki z Niymcōw handlyrze smycōm.
Tak ci sie myśla, że dobry cowiek to i we burdelu sie może drzistnōńć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl