sobota, 19 maja 2012

A umisz to pływać?

Wiycie, móm kamrata Jółzla, ftory przebakôł chnet ze trzidziyści lôt we chorzowskim werku a niyskorzi lajstnół sie maluśkô chałpka nad morzym we Stegnie i poradziół côłke lato przetrôwić tam, nad tym morzym.
Rółzczasu wykludziółech sie na pôrã dni do tyj Stegny, wlôzech ci do takigo maluśkigo, gryfnego szynku i łorôz ujzdrzôłech ci tego mojigo kamrata Jółzla, ftory uśmiychniynty łod ucha do ucha, choby mu fto nowy fligerek sprawiół, siedziôł przi tiszu pod łoknym ze zajdlym piwa we gracy.
– Jezderkusie! Jółzel, a ty co sie tak sóm do sia chichrôsz, cóżeś jes taki festelnie rôd, chobyś we totka wygrôł?
– Anó, wiysz Ojgyn, wczorej żech ci ta moja łódka wiksowôł, nó ... coby blyskała jak nowô ... i łorôz podlazła ci ku mie dziołcha, ryżô ... gryfnô jak Claudia Schiffer abo naszô Anna Mucha ... gôdóm ci chopie ... a cycki ci miała telkie, iżech do siela takich niy widziôł ...
– Nó, i co Jółzel? – pytóm sie go wrazicko dalszij.
– Nó, wiysz, stanóła ci tak łóna wele mie i spytała sie eźli moge symnóm popływać na tyj łódce. Nó, tóż wziónech jóm na ta moja kana i łodpłynyli my dosik sporze łod brzygu ...
– Nó, dobra, Jółzel, i co dalszij?
– Anó, Ojgyn, wyszaltrowôłech motor i gôdóm ku nij, iże terôzki abo do sie szczelić, znacy sie, abo zeks abo ... bydzie musiała do kraja płynóńć sama ...
– Jezderkusie, aleś ty jes łoszkliwiec ...
– I wiysz co Ojgyn! Łóna blank niy poradzióła ... pływać ...
Za jake pôrã dni juzaś wlozech bez cufal do tego samego szynku, i juzaś ujzdrzołech uśmiychniyntego, i jesce barzij radego Jółzla ...
– Widza Jółzel, co dobrô launa cie blank niy łopuszczô, prôwda?
– He, he Ojgyn ... musza ci chopie pedzieć, iżech wczorej juzaś cosik bajstlowôł przi mojim bółcie i podlazła ci ku mie jedna sztramsko, szykownistô blóndina ... a cycki ci miała jesce srogsze jak ta ryżô łóński tydziyń ...
– Niy gôdej Jółzel, ty to môsz ale mazel ... nó i pewnikiym tyż sie zarôzki spytała eźli moge ze cia popływać po tym morzu, prôwda?
– A cobyś wiedziôł, tela iże popłynółech jesce dalij, tyż wyszaltrowôłech motor na tyj mojij kanie ...
– Miarkuja! I juzaś kciołeś sie dupnóńć, znacy sie dołeś ji do wybóru zeks abo pływanie nazôd samyj ...
– Ja, ja Ojgyn , i łóna tyż niy poradzióła pływać, beztóż jô jes dzisiôj taki rôd ...
Nó, i możno niy bółoby lo czym sam gôdać kiejby niy to, iże blank przed mojim wyjazdym ze Stegny do dóm wlozech juzaś do tego szykownistego szynku, i juzaś trefiółech na Jółzla ale festelnie stropiónego, ftory szlukôł po lekuśku piwo ale płaczki mu sie we łocach zwyrtajóm ...
– Sergust Jółzel! A cóżeś to dzisiôj taki zasympióny i jankorny? Stało sie co, umar ci ftosik, abo jesce co gorszyjszego?
– E, dej pokój Ojgyn. Jô juzaś wczorej bajstlowôł cosik wele mojij łódki i łorôz juzaś podlazła ci ku mie szykownistô dziôłcha, côrno jak cygónka, a cycki to ci miała ... Ojgyn, blank sie niy poradzisz wystawić jake ci łóna miała cycki ... Ojgyn, to sie niy do forsztelować .. take cycki, pôłne szóstki i to jesce szpryngujónce ...
– Nó, i co? I ty juzaś w morze, daleko, daleko, wyszaltrowôłeś motor ...
– Ja, Ojgyn, wyszaltrowôłech motor, kuknółech tak na te jeji cycki i gôdóm zwykowo:
– Dziołcha abo dosz mi sie dupnóńć, znacy sie abo zeks abo płyniesz sie sama do brzygu ...
– Nó, i co Jółzel? – pytóm sie już fest ciykôw ...
–– Ojgyn! Łón seblykła batki ... Ojgyn, łóna seblykła batki i miała ci takigo ciulika, takigo srogigo, iżech jesce do siela takigo niy widziôł ....
– Jezderkusie, toś wlôz na mina ...
– Ojgyn, Ojgyn ... miarkujesz? Jó ... niy poradza pływać !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl