środa, 18 października 2017

Hazok i ber...

Hazok namŏwiŏ bera:
– Te, ber, idymy na impryza? Ino prosza cie, cobyś mi niy spuściōł baniōw jak łostatnio.
– Dobra, idymy! – łodpedziŏł ber.
Ło szaroku hazok cuci sie ze naderwanymi ucholami, pŏra zymbiskōw mu brakowało, palcyska połōmane... i gŏdŏ do bera:
– Te, ber, a miŏłeś mie kurwa niy bić.
Na to tyn ber:
– Hazok, ty mie niy wkurwiej, naprŏłeś sie jak belōwa i napocznōł ześ mi ubliżować... jŏ nic. Zatym dopierdolōłeś sie do mojij samicy, iże to kurwa i puszczŏ sie ze kŏżdym. Ino kamraty mie postrzimali, iżeś tyż mōj kamrat... Niyskorzij dopierdolōłeś sie do mojij mamulki. To dobrze, iżeś prasknōł na zol bo bych ci łeb utargŏł... nō nic, udało mi sie ciebie niy prasknōńć...
Nale, jakeś wlŏz do mojij chałpy, nasrŏłeś do mojigo prykola, wraziōłeś we te gōwno trzi sztrachecle i pedziŏłeś, iże jeżyk snami nynŏ... to niy strzimŏłech...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl