sobota, 7 stycznia 2012

We burdelu....

Spomniało mi sie ło tych modernych prezyrwatywach, na kiere my zawdy gôdali kóndóny, bo łostatnio trefiół żech Hajnusia łod Dudcynyj. Jes ci łón taki chudy, mizerowaty i côłkiym niywizgyrny karlus. Nale, nikiej kôżdy zdrowy chop, tyż mu sie babska zachciało, uwidziało. Siedli my sie przi piwie w tym ichnim „Pubie” (choby niy mogła to być dôwnô karcma lebo szynk) i Hajnuś zacynô ryjda:
– Wiysz Ojgyn, poszołech zeszło sobota do burdelu. Jak to przi sobocie, festelnie łoszpluchtany, wykompany, wypachniony i pod bindrym, i gôdôm do tyj pufmuter coby mi narajóła jakosik modô, gryfnô i blank cicho dziołcha; niy ciyrpia rajculów ani sekutniców. Łóna, ta pufmuter, ci tak ino na mie kukła i poswała ci mie do izby w kieryj już blank fertik leżała (côłkiym sago) takô jedna niymówa. Trocha ci mi sie łóna dziwocno wydôwała, ale co tam, biera sie wartko do roboty.
– Hajnuś, ty to tak gôdôsz jak by to bóła sznita ze fetym. – gôdóm ci jô ku niymu. – Niy bóło cie gańba? Co ty terôzki naszymu Farorzowi bydziesz rzóndziół we tyj suchatelnicy na spowiydzi wielkanocnyj?
– Niy Ojgyn, takô ci łóna bóła cicho i tako jakosik niyruchawô. Cosik mi sie w niyj niy spodobało. I wiysz co? – gôdô dalij Hajnuś, i aże ci go febrzisko tyrpie – pogłôskôłech, pohajôłech ci jóm deczko i lekuśko żech ci jóm bajsnół we gynik.
– Nó i....
– I tu ci mie ło mało pierón niy szczelół. Łóna ci ino gwizdła, pierdła i wartko bez łokno wypyrtła, wyfukła.
– Hajnuś cyś ty łogup, co ty mi za pierdoły wciskôsz? Bez łokno ci łóna pitła, tak ganc ajnfach bez te łokno wyskocóła?
– Ja Ojgyn. Dziepiyro wtynczôs żech ci sie kapnół, iże bóła to takô gumipupa, taki luftbalóng dlô chopów, co ci je terôzki z Niymców handlyrze smycóm.
Tak ci sie myśla, że dobry cowiek to i we burdelu sie może drzistnóńć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl