wtorek, 20 maja 2014

Batki a ból gowy...

Bół se rółz jedyn istny, ftorego już dugszy czôs sztyjc i jednym ciyngym bolała festelnie palica. Nôjprzodzij jakosik to strzimôwôł, jechôł na pilach, ale po jakimsik czasie już niy poradziół. Poszół tóż tyż do dochtora. Tyn ci go łobadôł, łobsuchôł, łobejzdrzôł gynał i gôdô:
– Nó dyć, wiym, jak wôs panoczku wylyczyć, ale bydzie trza wóm panoczku wytnóńć jajca. Môcie panoczku mało ftory, niypotkany cufal drikowaniô jajec na gróntlaga krziżów. Te drikowanie sprôwiô tyn ból gowy. Jedzinym knifym coby wôm uholkać jes wyrżniyńcie jajec. Co wy panoczku na to?
Chop zblôd i medikuje. Jak tyż to bydzie u niygo bez tych jajec, nó i we côłkości... Jednakowóż prziszôł na te idy, iże ze takim srogachnym bóly gowy niy dô sie żyć i uzdôł, co „pójńdzie pod pitwok”. Śleciało pôra dni po operacyji i gowa go już blank niy targô. Jednakowóż czuł, iże straciół, zapodziôł na fiks, na amynt cosik festelnie ważnygo...
Uzdôł tóż tyż, co by se to, chocia ino tymczasowo, wyglajchować nowym prziłodziyniym. Wlôz do składu i rzóńdzi:
– Chca sie lajstnóńć nowy ancug!
Przedowacz zmierzół go weźrokym i pedziôł:
– Łozmiar 44?
– Ja! A skany łóni to wiedzóm?
– Nó, tóż tyż to jes moja robota...
Tyn istny przimierzół, pasowôł tyn ancug, lôł ci mu tyn ancug gynał.
– Możno lajstniecie sie panoczku tyż i nowô hymda, ja?
– Niych bydzie!
– Łozmiar 37?
– Ja, a skany żeście to wiedzieli panoczku?
– Anó, to moja robota!
Tyn istny łoblyk ta hymda, sztimowało, loło mu łóna gynał.
– To możno sprawiyli byście se panoczku jesce nowe szczewiki?
– Anó, niych bydóm i nowe szuły!
– Łozmiar 8,5 ja?
– Ja, a skany żeście to panoczku wiedzieli?
– Anó, to przecamć moja robota!
Chop spasowôł szczewiki, gynał napasowane...
– Nó, tóż możno tyż sprawiyli byście se panoczku i nowe batki?
Deczko szpekulowaniô...
– Nó ja, przecamć godzi sie, przidajóm mi sie nowe batki.
– Łozmiar 36?
– Nó, łostatnio nosiółech łozmiar 34...
– Niy mógliście panoczku nosić 34. Kiejbyście takie mieli na sia, to by wóm drikowały jajca na gróntlaga krziżów i mielibyście panoczku łokropiczny ból gowy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl