piątek, 16 maja 2014

Chop ze Brukseli...

Do jednego bacy prziszôł ci kiejsik jedyn fric we ancugu i gôdô:
– Baco! A eźli jô wóm rzykna gynał wiela sam môcie tych waszych łowiycek, to dôcie mi jedna śnich?
– A dóm!
Tyn istny wycióng ze tasi tego modernego laptopa, skuplowôł sie ze internecym bez te szykowniste „łącze zatelitarne”, ścióngnół se wszyjske dane do GPS-a, cosik ci tam powpisywôł, wciepnół to wszyjsko na Exscela, zrobiół jesce ku tymu taki dijagram i rzykô:
– Môcie baco gynał 384 łowiycki.
Baca wyblyszczół ślypia, ale jak pedziôł, tak tyż zrobiół – kôzôł tymu istnymu wybrać sie jakosik gryfnistô łowiycka. Łoka mrzik niyskorzij tyn baca rzykô ku tymu fricowi we ancugu:
– A jak jô wóm panoczku rzykna kim wyście sóm i skany żeście sóm, to łoddôcie mi nazôd ta moja łowiycka?
– Ja, łoddóm! – łodpedziôł tyn istny.
– Nó, tóż jô rzykna iżeście sóm byamtrym we ministyrstwie rolnictwa i przikludziyliście sie ze... Brukseli!
Tyn istny, festelnie zdymbiôły pytô sie tego bacy:
– A rzyknijcie mi baco skany wy to wszyjsko wiycie?
– Ano, to jes tak panoczku: przikludziyliście sie sam, chocia wôs żôdyn niy napytôł, pedzieliście mi cosik, coch tak by tak już wiedziôł, a ku tymu blank niy znôcie sie na robocie, boście panoczku zamiast łowiycki, wziyni mojego wilczoka, mojigo łowczôrka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl