czwartek, 11 grudnia 2014

Ślónske ptôki...

Łozprawiali trzi sómsiôdki.
–Mój to ci mô takigo ptôka – pado jedna śnich – iże poradzi dwa dni siedzieć we gołymbniku aże jego briwy ze flugu przifurgnóm.
–A mój – pado na to drugô – to ci durch szkyrtô tymi szkartkóma, łoglóndô te brifmarki, rółz je wtyknie tam, rółz zasik kaj indzij. Nó, mô – jak godo – take „hobby”.
– A bogać tam – gôdô trzeciô – mój to ci mô dziepiyro „hobby” ... łón durch słepie choby gupi!!!
Nôjgorzij to bóło jednakowóż ze staróm Góminiorkóm. Tak sie tropióła, tak sie starała ło swojigo chopa, aże polazła kiejsik do dochtora, wiycie, tego łod gupieloków, do psychijatikera.
– Panie dochtorze, dadzóm mi jake pile abo co, cobych mojigo chopa mógła sztopnóńć, zahaltować we chałpie, coby łón mi ciyngiym niy wylazôwôł z dóma i sztyjc bele kaj niy gymziół.
– Wiycie paniczko – pado dochtor – musicie nojńść dlô sia takie „hobby” nikiej wasz chop. Mô łón jake „hobby”?
– A mô, mô... Mode blóndiny ze dugimi szłapami i gryfnymi cyckami!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl