piątek, 15 stycznia 2016

Baba sie zapodziŏła...

– Dziyń dobry! Witōm gryfnie! Kciŏłbych zgłōsić, iże mi sie baba kajsik zapodziŏła. Pojechała ło rozwidnioku na sprawōnki i do terŏzka łōnyj niy ma.
– Dobra! A jakŏ łōna jes srogŏ, jaki łōna mŏ wzrōst?
– Gynał to jŏ niy wiym... taki barzij strzydni...
– A jak łōna wyglōndŏ, jakŏ mŏ budowa ciała?
– Nōōōō, tak barzij ajnfachowŏ, normalnŏ...
– A jakŏ farba majōm jeji łoczy?
– Hmmm, tak na isto to niy miarkuja za tela...
– A jake łōna mo wosy, jakŏ farba tych wosōw?
– Procnie łodpedzieć, co kwilka farbuje...
– A w co bōła łobleczōnŏ ta waszŏ baba?
– Yyyy, eeeee... niy miarkuja, niy zwrōciōłech uwagi w co sie łoblykła.
– A pojechała możno autokym, ja?
– Ja, ja.... pojechała mojim autokym...
– Jakim?
–– Strzybne Audi Q7, quatro, motor 3.0 TDI, wersyjŏ S-line, DVD, mantle Pirelli, łoziym lautszprecherōw, głōśnikōw...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl