wtorek, 1 kwietnia 2014

Soróń we tyjatrze...

Deczko iptowaty stary Jorg przilazuje do tyjatru ze piwym i bratheringym we nylónbojtlu. Zicnół sie, zaziyrô, a sam naobkoło tela ludzi... słepać jakosik niyporynczni, a i tego piwa tyż niy ma jak łotworzić. Łorôz sómsiôd ze jejigo prawyj zajty gôdô:
– Łóni piyrszy rółz we tyjatrze, ja?
– Ja! – łodrzykô Jorg.
Na to jejigo sómsiôd:
– Piwo idzie łotworzić ło podłókytnik przi waszym zeslu.
Jorg zrobiół jak mu sómsiôd doradziół, słepie te piwo ale napoczynô medikować, co by sam ze tym bratheringym zrobić. I sam terôzki sómziôd ze jejigo lewyj zajty pytô sie go:
– Łóni piyrszy rółz we tyjatrze, ja?
– Nó, ja, piyrszy rółz. – łodrzykô Jorg.
Na to tyn sómsiôd ze lewyj zajty:
– Môcie przecamć panoczku prógram tego szpektakelu, tego forsztelóngu. Tego bratheringa połóżcie na niym i fertik.
Jorg siedzi, słepie piwo i ćkô tego bratheringa, ale po jakimsik łoka mrziku cosik mu na blaza ciśnie a wylazować jakosik niy lza, niywygódni jakosik... we piyrszyj raji siedziôł... Ale i terôzki sómsiôd ze zadku pytô sie go:
– Łóni piyrszy rółz we tyjatrze, ja?
– Anó ja, piyrszy rółz! – łodrzykô Jorg.
Na to tyn sómsiôd dalszij rzóńdzi:
– Przecamć sóm’eście we piyrszyj raji na balkónie, tóż tyż wstóń pón i lyj pón z wiyrchu na parter.
Jorg wstôł i jscy jak nôjynty. Nó ale, tam na dole sztreknół sie jedyn glacaty fric na ftorego gowa jscôł Jorg i wrzescy ku niymu:
– Łóni piyrszy rółz we tyjatrze, ja?
– Anó ja, piyrszy rółz! – łodrzyko Jorg.
Na to tyn glacok ze złóścióm:
– Nó, tóż niy jscej pón we jedne miyjsce, we jedyn plac, dobra!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl