poniedziałek, 24 listopada 2014

Moje felgi...

Łostatnio spomiarkowôłech, co moja baba jakosik corôzki barzij niyskorô wrôcô ze roboty. Kej jóm pytóm, co tyż tak dugo robióła łodrzykô mi, iże musiała dugszij łostać we robocie, bo mieli jakisik zicóng, jakesik szkolyni i take tam jesce inksze. Kej juzaś spytôłech sie jóm eźli móm pó nia przijechać naszym autokym, gôdała, iże wróci do dóm taksóm. We zeszłym tydniu wziónech do gracy jeji mobilniôk, coby sprôwdzić eźli czas sie sóm w niym przesztalowôł a łóna wrzeskła, iże to jeji priwatny mobilniôk i ku tymu, co łóna mojigo niy biere do gracy. A kej jô juzaś móm srogachnô szkrabka na zeks, to łóna uwziyńcie mi łodmôwiô i poradzi wynokwić setki wykryntów. A jak sie przitrefi, iże jô już nynóm, czynsto wylazuje ze izby i łozprawiô ze kimsik bez mobilniôk abo wlazuje na tyn łoszkliwy FaceBook. Tóż tyż wczorej, kej ino łóna wylazła do roboty uzdôłech, co pójńda za nióm, ale tak, coby niy zmiarkowała, iże jô jóm ślakuja, abo na nia cichtuja. Skuli tego przicupnółech za mojóm Opel Astróm, farby blabô ziylyń, rócznik 2005 i merknółech, przifilowôłech łokropiczny, skółczały maras na mojich felgach!
Tóż tyż móm pytani: znôcie możno jaki dobry strzodek do łopucowania tych felgów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl