środa, 10 czerwca 2015

Wazylina...

Akwizytorz, taki wiycie, wandrowny gyszefciŏrz ze kosmetycznyj fyrmy klupie do dźwiyrzy jednyj ze chałupōw. Łotwiyrŏ mu dźwiyrze gryfnistŏ, modŏ babeczka ze srogimi cyckōma. Wele nij tyrŏ trzech bajtli.
– Eźli dŏcie zwōlŏ, cobych wōm pokŏzŏł moje towŏry? – Pytŏ sie tyn rajzynder.
– A toć, iże ja! Na przecam!
Tyn istny wyciōngŏ te swoji towŏry i pytŏ sie ta mamulka, eźli łōna miarkuje, eźli znŏ chocia jedyn śnich.
– Ja, ja... wazylina. Czynsto jij używōmy ze mojim chopym.
– Łooo... a do czegōż to?
– Do... zeksu!
– Wiedzōm łōni, jŏ już fōnguja we tyj branży cŏłke dziesiyńć lŏt i wszyjska mi do terŏzka gŏdali, iże używajōm tyj wazyliny do szmarowaniŏ zŏwiasōw. A łōni mi tak prōmp... Jak łōni tego używajōm?
– Anō, blank ajnfach. Szmarujymy klōmka dźwiyrzy łod szlafcimra, coby dziecka niy poradziyli łōnych łozewrzić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl