poniedziałek, 13 czerwca 2016

Uwziynty kibic...

Ważny fusbalszpil na wywołanym światowym sztadijōnie. Na sztadijōnie fol, we piyrszyj raji siedzi chop a wele niygo prōzny plac. Podłajzi ku niymu jakisik kibic i opaternie sie tego istnego pytŏ:
– Panoczku, a jes możno tyn plac kole wŏs frajny?
– Ja.
– Niysamōwite! Tōż to niymożybne, iże ftosik mŏ take szykowne miyjsce i niy prziszŏł na tyn szpil.
– Nō, cōż .... tyn zic przinŏleżi dō mie. Miała sam symnōm przijńść moja starŏ ale ... jij sie zemrziło. To, wiedzōm łōni panoczku, jes to piyrszy taki szpil na kierym niy sōmy do kupy.
– Wyboczōm mi łōni panoczku, festelnie mi miersko, ale ... przecamć mōgliście panoczku kogosik znojść na tyn jeji plac: przociela, pociotka, sōmsiŏda... kumuś skalić tyn bilet, abo co...
– Ja, myślŏłech ło tym, kciŏłech tak zrobić, forszlagowŏłech, ale blank rady se niy wiedziŏłech... wszyjske sōm terŏzki... na pogrzybie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl