piątek, 21 lutego 2014

Milijónyry...

Rółzczasu jedyn mody bogôcz kciôł przistómpić do „klubu milijónyjrów”. Przikludziół sie tam i poprosiół ło wpisanie go na klubowicza. A iże inksze bogôcze go blank niy znali, napoczli go łopytować:
– Môcie panoczku trzisztokowô kamiynica?
– Niy, niy móm! – łodrzykô tyn istny.
– A jejździcie możno jakimsik mercedesym?
– Niy, niy jejżdża żôdnym mercedesym.
– A môcie panoczku możno chocia jakisik goldowy halcband ze dijamyntóma?
– Niy! Tyż niy móm. – łodrzykô juzaś tyn istny.
– Nó, tóż panoczku muszymy wóm łoznójmić, iże niy mogymy wôs przijimać do naszego klubu milijónyjrów.
Załómany bogôcz wrôcô do swojij srogachnyj willi i wołô sużóncygo:
– Hanysku!
– Ja! Łobsztaluj mi sam zarôzki srogô fyrma budowlanno i kôż zbulić we naszyj kamiynicy wszyjske sztoki powyżij drugigo. Sprzedej tyż na szlag te wszyjske moje jaguary i cadilaki, i kup mi te miymiecke ciaradajstwa, mercedesy, ftorymi wszyjske jejżdżóm.
– I jesce cosik Panoczku? – pytô sie sużóncy.
– Ja, ja... syjmnij jesce Azorowi tyn goldowy halcband ze dijamyntóma i prziniyś mi go samtukej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl