poniedziałek, 21 października 2013

Zamlóng wiców...

Mamulka pytô swojigo synka:
– Synecku, a môsz ty można jakosik utropa, problyma ze narkotykóma, ja?
– Niy, niy mamulko! Biera mobilniok, glingóm i... móm!

***
- Jestem dobrą kobietą. Na przykład wczoraj rano dałam żulowi 10 złotych.
- A co na to mąż?
- Krzywił się, że mało, ale podziękował.
Jeżech dobróm, festelnie poćciwóm kobiytóm. Na tyn przikłôd wczorej ło szaroku dałach jednymu łożyrokowi 10 złocioków.

***
Łóna:
– Wiysz, zeks to dziepiyro po żyniaczce!
Łón:
– Nó, tóż dej znać jak sie .... wydôsz! Glingnij dó mie!

***
Eźli baba po piyńćdziesióntke moge sie chopowi podobać?
– Ja, ja... Ale po secie jesce barzij!

***
Śzwigerfater mô być łoperówany bez swojigo ziyńcioszka. Jeszcze skorzij narkółzy gôdô dó niygo:
– Dej pozór! Postarej sie festelnie, bo jak jo bych bez cufal świtnół, to moja staro przekludzi sie do wôs!

***
Wrôcô naprany chop nieskoro we nocy do dóm. Łozewrził dźwiyrze i spomiarkowôł, iże jego baba styrcy we antryju ze nudelkulóm w gracy a świekra ze srogim zielaznym tiglikiym. Deczko go sztopło, ale rzóńdzi:
– Mogecie pójńść już spać... blank jô niy móm dzisiôj głódu!

***
Wiysz... móm ci jô caułbrownygo chopeczka. Niy słepie, niy kurzi, niy piere mie i dziecek, niy zdrôdzô mie. Ku tymu blank ci go niy interesjyrujóm fusbalszpile... nó, i niy żałuje mi pijyndzy – gôdo jedna Yma do drugij.
– Te, a dôwno to tego twojigo chopa sparaliżowało?

***

Wlazuje naprany chop do chałpy, zicnół sie przi tiszu, piere gracóm we blat i wrzescy:
– Nó, rzyknijcie mi, fto sam we tyj chałpie... rzóńdzi, fta sam reskiyruje tym bajzlym?
– My, łobie! – wrzeskły tyż wrółz jego baba i świekra.
– Nó, to mi klapuje! Mogecie sie dalszij reskiyrować, boch dzisiôj przsłepôł côłki geltak!

***
– Ło sto diosków, blankech sie dzisiôj niy wyspôł...
– A prziczyna?
– Prziczyna tyż sie pewnikiym niy wyspała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl