środa, 10 września 2014

Pôra godzinów ze życiô... feministki...

8.00 Cuca sie côłkô zlónô potym i ku tymu jakiesik mrowce tyrajóm mi po plecyskach. Juzaś we śniku prziszôł ku mie mody karlus. Szwarny i urodliwy karlus. Blank sagi karlus. Ło sto pierónów. Diosecko mi sie ale spodobała ta bezkurcyjô. Jeszcze dzisiej ida na kolyjnô kuracyjô do dochtora Liebe, coby mi zahaltowôł wszelijake skojarzyniô ze chopskóm tajlóm naszygo gatónku.

9.00 Prziszôł ku mie briftryjger. Eźli na isto muszóm moja zóna łobsugować te stwórzynia, ftore majóm ino taki myślónek, kiery łociykô zeksym? Moja launa zgasła jak świycka bez srogi wiater. Szwarny i urodliwy ale bół. Moje uskargowanie na poczta mô już trzi zajty.

11.00 Polazłach do sklepu. Ida sie po lekusku we takim stanie błógij niyświadómości chopskich istniyniów aże tu łorôz... Jakisik łostatni soróń i gnyp łotwiyrô mi dźwiyrze! Co za szlechta i lómp! Zdô mu sie, iże tym łoklepanym gestym naprawi wszyjske krziwdy mojich szwestrów? I ku tymu jesce chichrô sie dó mie tóm swojóm urodnóm fresóm. Praskłach go w nia aże zabrónczało.

13.00 Warza sie dzisiej cosik szmektnego. Móm pypcia na biôły wuszt ze gurkynzalatym. Ło sto pierónów! Ta terapijô blókady skójarzyni to jakiesik
łoszukaństwo! Tela pijyndzy... Móm przed sia łogórek i wuszt, i co widza? .... Kaj gorzôła? Musza sie wartko szluknóńć, coby niy pokôzôł mi sie reszt śniku... Co gorzij, miarkuja już, co bydzie na isto tyn reszt szwarny i urodliwy.

16.00 Ćmok, widza ćmok, ćmok widza. Frópy. Chytóm sie za wekslowanie. Na łostatku żymła ze masłym i bôrszcz ze ucholkami. Ale mie pierdolnóło. Przidôłby sie jakisik chop! Co jô bamónca? Wiela jes? Jeszcze ino ździebko terapiji.

17.00 Nó, i na łostatku... leża na zofie i rachuja na to, że już terôzki to cheba blank nic mi sie niy skupluje ze... chopym...

18.00 Eeee, tam, życie... życie... Terapijô już zbyto, móm szlus ze terapijóm. Tyn dochtór Liebe bół stopieróńsko szwarny i urodliwy. A ku tymu jesce... pokôzało sie, iże łón ci bół rómóm do łogórka, kieryj mi brakowało... Dobry bół! Poradziół babie wygódzić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl