piątek, 30 marca 2012

Dwa ślywusy...

Tak we côłkości, to mi sie sam wszyjsko niy zdo. A tak po prôwdzie, to mi sie nôjbarzij niy podobô gorzôła we tym naszym kraju ...nó to, iże ci sam u nôs bez łoziymdziesiónt procyntów ludzi bóło, jes abo ... bydzie napranych.
Suchejciyż ino! Sam u nôs ino niymocne niy słepióm! Ja, ino take i ... to tyż jesce niy wszyjske i niy wszandy.
Jô móm ci dwiuch sómsiadów we siyni. I łóni to tak ... jedyn zawdy łogolóny, do roboty deptô, kultóralny taki, wónióncy ... A drugi to tak, choby ze hasioka wylôz ... A łoba jednako słepióm!
Trefiajóm sie lecy kedy we siyni i jedyn, tyn wóniócy, naparfinowany gôdô:
– Suchej ino, ty! Jak ty boroku wyglóndôsz?
– A, bo mie moja starô, kurde, do dóm niy kce wpuścić, bracie – rzóndzi tyn, ftory capi jak aszynkibel bez lato na placu. – Jô, to, miarkujesz chopie, po hasiokach łamża, deczko po pywnicach ...
– A mie, to tam chopie, moja starô zawdy do chałpy wpuści ...
– Ty, bracie, a jak ty to robisz?
– Normalnie chopie, miarkujesz ... Przilazuja do dóm, seblykóm sie we siyni do saga ... przeca starô niy łostawi mie gołygo na siyni, coby sómsiôdy mie, i moja starô łobgadowali i szeredziyli ... Glingóm chopie, dźwiyrze sie łotwiyrajóm, jô te moje lónty ... sruuu rajn ... i za tymi mojimi łachami jô ... I jużech jes driny!
– Ty, kurde, to jô tyż tak byda musiôł zrobić, wiysz ... chopie ...
– Nó, tóż zrób!
Kajś za tydziyń juzaś sie trefiajóm. Tyn jedyn, tak jak bół ufifrany, zmaraszóny tak dalszij jes uciorany ...
– Nó, i jak chopie, zrobiółeś jakech ci to tuplikowôł?
– Zrobiółech!
– Nó, i jak?
– Anó, chopie, tak jaeś mi kôzôł ... Seblykech sie we siyni do saga, glingóm, dźwiyrze sie łotwiyrajóm ... chopie ... To jô te moje lónty, te moje côłke łobleczynie ... sruuu ... chopie ... a tu ci chopie ... zwónek, dźwiyrze sie zawarli i ... sztrasynbanka .... łodjechałaaaa ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl