czwartek, 15 marca 2012

Ryklama piwa....

Tak po prôwdzie to sie ino starô Jóndercynô raduje. Jeji pies sie ciyngiym gawcy we telewizyjor i beztóż durch słepie piwo. Pewnikiym terôzki, kiej niy uwidzi „tyskie ponad wszyskie” abo „po godzinach LECH”, to na isto zacnie słepać woda abo mlyko. I sam mi sie spómnioł taki fal. U Pyjtra we knajpie spiyrali sie festnie Jółzel z Bercikiym, kiere piwo jes lepszejsze: jasne abo ćmawe? Na to wlôz Hajnel i po jakisik kwilce pado:
– Dejcie mi pieróny pokój ze ćmawym piwym. Kiejech jô ci we łóński pyndziałek wysłepôł dwanôście zajdli światłygo piwa, to mi nic niy bóło. A kiej mie ino tyn dzioboł, tyn diosek pokusiół i wyduldołech na to śtyry szopy ćmawygo piwa, to zarôzki żech napocznół sfrocać i do rana żech sie rady niy wiedziôł !
I tak po mojymu, to zawdy jes lepsze piwo (możno i ze cyjntlóm) niźli klachy mojij staryj ze sómsiôdkóma na siyni abo u Pióntcynyj w mangli. Ino, iże ze wszyskim trza mieć miara. Moja Elza – tak cum bajszpil – to nikandy niy wiy cy jô co wysłepôł podwiyl niy napoczynóm mojigo basztarda ucyć pić ze flaszki abo naszô kukówka ze buksioka niy ucza śpiywać: „gorolu, cy ci niy żol”.
I tak wól niy wól, piwo ludzie na ryklamach niy bydóm łoglóndać, a .... zółwizół je bydóm słepać wiela ino wlejzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl