środa, 4 kwietnia 2012

Nadrzistany szoferôk ...

Nó, jadã sam dzisiôj do Piekôr ... styrcy ... filuja, bo to ci z górki bóło ... stoji „nyska”... Na nij napisane ... nó, to, co zawdy na „nyskach” napisane ... stoji ci policjô. Jada i kiejech jich ino uwidziôł, to jada tak ci ... wynżykym, wynżykym ... niy.
Wyskoknół ci łorôz taki jedyn mody, wyfuknół ... pomachôł, pofómlowôł tym lizôkym ... Nó, tóż jô po brymzie ... iiiii ... łodkryncóm szyba a łón ku mie:
– Dziyń dobry! Kóntrola drógowô ... papióry prosza!
Nó, tóż jô mu na to:
– Wszyjske .. ep ... wszyjske?
Kuknół ci tak na mie i rzóndzi:
– Ha! Szofer słepôł ... fest ale słepôł!
Zaziyróm ci i jô na niygo ... i po kwilce:
– Ptôka môsz chopie, abo co? ... Cobych sie naprôł jak belówa, ja?
A łón tak dalszij kukô na mie, zaziyrô i gôdô:
– Pójńdóm łóni symnóm do radijowoza ...
– Zarôzki, mómynt ... ino pôski łozmetlóm ... he, he ...
Idymy do tyj „nyski” a tam ci już drugi styrcy ... taki mody ... piyrszô słóżba ... nocnô szychta mieli możno ... Idymy tak, deptómy ku tyj „nysce” a łón tak ci wartko przedymnóm wkarowôł i wrzescy:
– Jorguś! Mómy góścia ... juhuuu ...
Rôd jak sto diosków ... i coby sprawiydliwóści stało sie zadóś dali mi tyn ... wyjmnyli te nuple, dali mi jedyn taki ...
– Łobywatelu! To jes próbiyrz trzyźbóści ... dmuchejcie!
– Wyboczcie panoczku, wyboczóm mi łóni ... a co to jes?
– Nó, to ci jes tyn próbiyrz trzyźbóści ... inakszij sie to mianuje ... balónik ...
Nacióngóm ci go i ... ęęęę ...
– Ale, wyboczóm mi łóni, z tego co pamiyntóm jesce, panie władzo, to balóng ździebko inakszij wyglóndô ... niźli tyn ... kóndón ...
– Wy mi sam niy dyszkutjyrujcie ino dmuchejcie ... a fest!
– Wyboczóm mi panoczku, przeprôszóm piyknie ale jô sie ... brzidza, mie to jes żadne ...
– Ale, sam we ta rułecka ...
– A, te śklanne cosik ... a to prosza piyknie ... niy spokopiółech ...
Dmuchóm, dmuchóm (fest wydmuchać)
– Wybôczóm mi łóni ale barzij już niy poradza ... możno ździebko dodmucho wasz kamrat ...
– Niy róbcie sam cowieku jajec! Môcie dmuchać i tela!
– Nó, i prosza piyknie ....
Nadmuchôłech wiela wlazło, niy, i ... nic niy pokôzało ... Tyn jedyn policajt zaziyrô tak, łoglóndô tyn próbiyrz trzyźbóści. Patrzi i gôdô:
– Te Jorguś! Dej ino tyn drugi, bo tyn cheba jes popśnióny ... nó ... niy ...
Dali mi inkszy, niy, biera ...
– Panie szofyr! Dmuchejcie ...
– A co wy sie k... jajca robicie, cy co? Co jes w morda ... replay ... jô do roboty jada, jô sie uwijóm ... niy ...
– Mocie dmuchać, a niy dyszkutjyrówać!
– Prosza piyjnie ...
Nadmuchôłech tyn drugi, juzaś nic niy wykôzało. Tyn policajt tak kukô, kuko ... i rzóndzi:
– To wy panoczku richtik nic’eście niy słepali?
– Kurde! Tuplikuja ci to chopie bez piytnôcie minut, coch ani kapki niy szluknół nó, niy ...
– To po jakiymu, panie autofarer, tak dziwucnie godôcie?
– Nó, tóż trza sie bóło zarôzki ło to zapytać, niy ... bo jô, bo jô panie władzo, to już łod dzieciynctwa tak ... godóm !!!

1 komentarz:

ojgyn@interia.pl