czwartek, 17 lipca 2014

Nagónióła...

Przilazuje baba do dochtora i rzóńdzi:
– Panoczku dochtorze, jeżech już trzeci miesiónc ciynżobnô a brzuch mi fórt niy rośnie!
Na to tyn dochtór:
– Hmmmmm... a jabka łóni jedzóm?
– Nie! A tak potrza?
– Ja, ja... potrza!
Za jakisik miesiónc juzaś przilazaje ta baba do dochtora i rzykô:
– Panoczku dochtorze, jôch już jes śtyry miesiónce ciynżobnô a brzuch mi blank niy rośnie!
– Hmmmmm... a byrki łóni jedzóm, ja?
– Niy! A to potrza byrki ćkać?
– Ja, ja... potrza! – gôdô dochtór.
Śleciało deczko czasu i ta sama baba juzaś przilazuje do dochtora.
– Panoczku dochtorze, jô jużech jes siedym miesiyncy ciynżobnô... jeżech we ciónży a te basisko sztyjc mi niy rośnie~
– Hmmmmm... a banany to łóni jedzóm, ja?
– Niy! A to potrza banany ćkać, ja?
– Ja! Potrza!
Śleciało juzaś ździebko czasu, i juzaś ta baba, terôzki już fest snerwowanô, przilazuje do tego samego dochtora i wrzescy:
– Panoczku dochtorze! Jôch już jes we dziewióntym miesióncu ciónży, jeżech już na isto dziewiyńć miesiyncy cinżobnô a basisko mi durch i jednym ciyngym niy rośnie!
– Hmmmmm... A łóni sie ze swojim chopym dupczóm, ja?
– Niy! A to potrza sie ze chopym... dupnóńć, ja?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl