czwartek, 3 lipca 2014

Winsz do dżinna...

Rółzczasu jedyn istny szpacyrowôł se po sztrandzie we Kaliforniji. Łamziół se tak, szpacyrowôł aże uwidziôł we wodzie jakosik lampa. Wzión jóm i napocznół ci jóm łobciyrać aże wyfuknół mu ze tyj lampy taki fest snerwowany araberski dżinn, ftory zarôzki tyż wrzesknół ku tymu istnymu:
– Dobra, dobra, uwolniółeś mie, łoswóbodziółeś mie ze tyj lampy... i take tam jesce zwykowe bla, bla, bla... To już jes szczwôrty rółz we tym miesióncu i jô już na isto móm pôłnô rzić tego spôłnianiô roztomajtych winszów. Przepómnij ło trzech winszach... spôłnia ci ino jedyn twój winsz, i tela!
Tyn istny pomedikowôł deczko i rzyknół:
– Zawdych kciôł sie wykludzić kajsik na Hawaje, ale festelnie sie strachóm lôtać fligróma. Mógbyś mi, mój ty roztomiyły dżinnie, zbudować taki srogachny most aże do tych Hawajów? Mógbych sie wtynczôs zajechać tam, na te Hawaje mojim autokym.
Dżinn ino sie łoześmiôł na côłki karpyntel i pedziôł:
– To blank niy ma możebne, to jes ónmyjglich. Pomedikuj se chopie ino ze cwekym. Przecamć te filôry, te zojle tego mostu niy siyngnóm do dna Pacyfiku! Spomiarkuj wiela żelazła i betónu by na to poszło! Niy! Wysztudyruj jakisik inkszy winsz!
Chop pomedikowôł deczko i rzykô:
– Bółech śtyry razy żyniaty. Moje baby zawdy mi gôdali, iże jô sie łó nie niy tropia, iżech niy ma pieślawy. Tóż tyż spôłnij taki mój winsz, cobych yntlich zawdy spokopiół, wyrozumiôł baby, cobych wiedziôł co łóne czujóm, co łóne myślóm, po jakiymu ślimtajóm. Cobych na isto zawdy wiedziôł, co łóne tak richtik kcóm, cobych miarkowôł, co móm robić, coby łóne byli symnóm zawdy szczysne...
Na to tyn dżinn:
– Kcesz chopie tyn most ze dwióma farbanami abo ze śtyróma?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl