wtorek, 19 lutego 2013

Fantazjyrowani, blyndzyni ...

Wiycie! Jô już móm swoje lata ale sztyjc mi sie mode dziołchy podobajóm, ciyngiym zaziyróm na nie i móm rôd świyrgołuszki, myjdle, frele poduk tego, co mi przikôzôł mój dochtór:
– Ojgyn, ze dziołchami musisz dôwać pozór ... mogesz sie zadôwać ino ze takimi, ftore majóm niy wiyncyj niźli dwadzieścia piyńć lôt, i to pod warónkym, iże modo ... wyglóndajóm. Ale, ale ... jô dzisiôj niy ło tym.
Móm ci takigo kamrata. Znómy sie nikiej glacate kónie już możno ze śtyrdziyści lôt. Ale łostatnio trefiómy sie mało kiej. Łón jesce bako kajsik we fyrmie i tyrô po côłkij Polsce a jô ... miarkujecie, pynzjónista, ftorego starô dziyrżi we chałupie, coby mie kajsik hercszlag na hulicy niy trefiół a możno i skuli tego, iżech zawdy bół wigyjc, hultok i bizygón. Styknie, co rzykna, iże wparzyli my na sia „an way”, znacy sie drógóm, jakech szôł na zwykowy biyr i szykownisty achtlik do mojigo szynku na Grunwaldzkij. Tref kciôł, iże i łón, i jô mielichmy mocka frajnego czasu i beztóż tyż wylandowalichmy przi szynktiszu nikiej dwa ajnfachowe chopy, richticzne chopy. Łón jedna laga, jô drugô .. łón trzeciô i ... co jô sam wóm byda tuplikowôł ...
Łorôz łón, wpatrzóny we sinô dal ... znacy sie we ściana tego szynku ... żôdnyj dali jô tam niy poradziół ujzdrzić ... króm jednego srogigo, pożółkłygo zdjyńcia sagij baby na piôsku ...
Kamrat, już deczkô ścioprany, wali:
– Ojgyn! A rzyknij ty mi, jake sóm nôjsrogsze winszbildy, marzyni zeksualne chopów we naszym wiyku?
Nó, ździebko mie sztopło, niy powiym, chop zawdy ło czymsik ci tam fantazjyruje ... ale coby tak zarôzki swojimu starymu, bo starymu ale dôwno niy widzianymu kamratowi to łozprawiać ...
– Dej pokój Prezes (tak go ci łod dôwna mianowali)! Nó, jake moge mieć chop marzynia ... przeca to jes klar ...
– Bo widzisz Ojgyn, jô to sie forszteluja zawdy ... kisiyl, mocka kisiylu ... ringowanie sie we tym kisiylu ... jesce żilyjki, wiysz, te bómbóny ... mocka tych żilyjków i ... jesce takô fólia ze bómbelkóma ... co to jak sie pó nij depce, to łóna gryfniście szczylô ... iii ... Suchôsz mie Ojgyn?
– Eee, co, ja ... co gôdôłeś?
– Nó, Ojgyn, nôjsrogsze marzyni zeksualne richticznych chopów ...
– E tam Prezes ... bo jô wiym? Tak możno 2+1 wiysz, dwie szekuladowe dziołchy ... frele, ftore i dychać majóm cym i na cym siedzieć i ... jô sóm ... miarkujesz? Robia śniymi co ci sie rzywnie zdo ...
– Nó, gôdôsz corôzki lepszij ... nó i ... kisiyl Ojgyn, kisiyl i ... mocka żilyjków ... kakałówe jesce miśki ... coby sie prziklyjbowali bele kaj ... a jô pojstrzód tych żilyjków .. we tym kisiylu i te ... frele ... miarkujesz ... Ojgyn! Suchôsz mie?
– Ja, ja ... co ... sorry, znacy wybocz mi boch sie zamyjślół ...
– Nó, tóż wystôw se ... bółech niydôwno we Berlinie ... nó ... robiyli my tam ... eeee niy ważne ...
– Nó i ... – spytołech, ale myślónkiym bółech festelnie fórt ...
– Nó, i bóła impryza ... wiysz, to sie mianuje terôzki „clubbing”, wiysz take balandrowanie we tych modernych „pubach”, diskotykach i kaj tam jesce ...
– Nó, i co ...
– Nó a niyskorzij take ze ynglicka „after party” ... miarkujesz ... to co sie dalszij robi ze szykowniście napoczniyntóm nocóm ...
– Miarkuja, miarkuja – łodrzyknółech mu, bo jesce przeca dobrze pamiyntóm moje balandrowanie ... e tam, niy byda sam głóśno spóminôł ...
– Nó, i Ojgyn, kiejech sie z rańca łocuciół we mojim hotylowym prykolu ... kole mie ... chopie ... trzi take towôry ...
– Towôr, towôr ... niy poradzisz to ajnfachowo pedzieć ... baby?
– Nó, trzi take tow ... szykowniste frele ... trzi ALE JAKE! Kiejbyś to uwidziôł!
– Aaa, Prezes, niy fandzol, niy wiyszej mi sam nudli na daklach ... ty, i trzi łorôz dziołchy ... to przeca jes niymożebne ...
– Nó, dzisz go .. niy wiyrzisz mi ... żôdyn mi niy wiyrzi ... bo jak sie niyskorzij pokôzało, króm pijyndzy, briftasi ... zachachmyńciyli, habnyli mi fotoaparat ...
– Nó ... takech Prezes myślół .. côłki ty, jakimś bół zawdy ... zawalaty ...
– Ja, ja ... a naobkoło kisiyl, mocka kisiylu i ... te szekuladowe, citrółnowe żilyjki ... te żilyjowe miśki prziklyjbowane bele kaj ... na rziciach, plycach ... na cyckach ... kisiyl, żilyjki, kisiyl, żilyjki ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl