piątek, 17 maja 2013

Na farze...

Trefiyło sie dwóch kamratów na stopieróńskim kacynjamrze.
– Te, a co tam u cia słychować?
– Anó nic, starô biyda, cheba byda musiôł mój autok zwekslować. Moja BMW-ca jes już bez rok starô, tóż nôjwyzszejszy czôs zwekslować tego trupa na cosik nowszego.
– Pewnikiym môsz prawie, mój mercedes tyż już stary, móm go chnet dwa lata. – łodrzykô kamrat. – Ty, a jak tam u cia ze dupami?
– Aaa, niy ma ło czym gôdać. Dupcza sztyjc i jednym ciyngiym te same dziołchy i już mi sie zmierzło. Byda sie musiôł wykludzić na jake wywczasy kajsik na Szeszele abo do Brazyliji na karnewal, i możno udô mi sie jakosik czôrno, szwarnô dziołcha zerżnóńć...
– Niy gôdej! Bółech łóński miesiónc we Grecji, przekurewnie gorko bóło, nic ino sie naprać i leżeć bez côłki dziyń pod paryzolym.
– Te, a co tam ze tym twojim basingym? Gôdôłeś, co mô być srogachny, dekniynty, ze ruchbanóm i saunóm... robisz już cosik?
– Kciôłech, na isto kciôłech ale byli jakiesik ludzie ze magistratu, łobadali grónta i na łostatek pedzieli, iże na farze niy lza basingu zbajstlować, bo grónta sóm ... podmokniynte!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl