czwartek, 20 czerwca 2013

Kokot...

Jedyn bamber miôł ci cosik bez dwiesta kurziców (kur) i ani jednego ku tymu kokota. Poszôł tóż tyż do sómsiôda i lajstnół sie tak możno ze trzi kokoty łod niygo. Na to tyn sómsiôd pytô sie go:
– Rzyknij mi chopie czamu aże trzi? Jô ci sprzedóm mojigo kokota, ftorego mianujóm Erwin. Erwin to ci jes taki kokot, kiery poradzi łobsużyć i bez trzista możno kurziców.
Podwiyl co, łobalyli możno dwie halbecki, dobiyli targu, chop wróciół sie nazod ze tym Erwinym do chałpy, wypusciół go ze klôtki i rzóńdzi:
– Nó, suchej ino Erwin, sam môsz swoji łobyńście, czekô na cia bez dwiesta kur, wyluzuj sie, jeżeś jedzinym kokotym we mojij dziydzinie, niy môsz sie co dziczyć i uwijać, ino mi sie niy przijńdź na skapka, boch dôł za cia mocka pijyndzy.
Ledwa chop skóńczół gôdać, kokot SRUUU do kokocińca. Przeleciôł wszyjske kurzice (i to pôra razy) ino piyrze furgało naobkoło. SRUUU! I pogzuł do lauby wele kaj byli kaczyce – te same! Chop wrzescy, próbuje go zahaltować, próbuje go sztopnóńć, ale kaj tam. SRUUU! Erwin pogzuł za stadym gańsi i starciół sie we łoddali. Zarôzki ło szaroku wstowo, zaziyrô opaternie a sam na placu leży choby niyżywy Erwin a gynał nad niym furgajóm gajery, znacy sie sympy. Podlazuje chop ku niymu i wrzescy:
– A dzisz to, gôdôłech ci, cobyś dôł se pokój. Tela kasy praskło mi do flapsu....
Na to tyn kokot Erwi łotwiyro pomaluśku jedyn ślyp i sycy bez zaciśniynty dziób”
– Ciii, zawrzij sie chopie, spierdalej chopie, bo mi... sympy płószysz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ojgyn@interia.pl